Love and Death in Vail
Shawnie ontmoet Ron online en er ontstaat een romance over hun gedeelde liefde voor atletiek. Shawnie verhuist naar de bergen om bij Ron te zijn, maar zijn grillige gedrag verandert van manipulatief in crimineel.