Bad and Blue
Wanneer Isaiah Carvalho NYPD-agent Valerie Cincinelli ontmoet, denkt hij dat zijn dromen zijn uitgekomen. Hij komt er al snel achter dat ze niet alleen vreemd gaat, maar ook een huurmoordenaar heeft ingehuurd om hem te vermoorden!