Mark the Mark
Een alleenstaande vader vindt eindelijk ware liefde, denkt hij. Maar slechts enkele maanden nadat ze zijn getrouwd, ontdekt hij dat hij slechts de laatste is in een reeks slachtoffers. Als hij een scheiding aanvraagt, wordt het nog veel erger.