History Repeating
Jeremy krijgt een pauze van de mysterieuze nieuwe geschiedenisleraar, Alaric Saltzman (MATT DAVIS). Damon vertelt Stefan de verbluffende reden waarom hij is teruggekeerd naar Mystic Falls.