There Goes The Neighborhood
Anna (MALESE JOW) brengt een verrassende gast mee tijdens een bezoek aan Damon. Elena en Stefan gaan op een ongemakkelijke dubbeldate met Caroline en Matt. MELINDA CLARKE speelt Kelly.