Op zijn verjaardag krijgt Stefan een verrassingsbezoek van een oude vriendin, Lexi (ARIELLE KEBBLE - The Grudge 2, Gilmore Girls). Caroline probeert Damons medaillon terug te krijgen van Bonnie.