Miss Mystic Falls
Elena en Caroline nemen het tegen elkaar op in een schoonheidswedstrijd. Spencer Locke (Resident Evil: Extinction) verschijnt als een van de deelnemers. John Gilbert (DAVID ANDERS) probeert Damon bang te maken.