Groei Pijntjes
Puppycorn is het beu dat Unikitty hem als het kleine broertje behandelt. Hij gebruikt Dr. Fox‘s groei snoepjes om letterlijk groter te worden dan Unikitty. Maar wanneer Puppycorn blijft groeien, sloopt hij onbedoeld het koninkrijk.