Brock is Gewild
Als Master Frown feestjes verpest om promotie te maken bij de Heren der Snoodheid, krijgt Brock de schuld. Hij helpt Frown meer feestjes te verpesten om zijn naam te zuiveren. Maar snel wordt Brock ingehuurd als Meester Feest Vergaller.