Welkom in het UniKoninkrijk
Nadat Unikitty ontdekt dat toerisme veel waarde heeft voor het Koninkrijk, rekruteert ze haar vrienden om een toeristenvideo te maken. Maar nadat calamiteiten elkaar opvolgen, begint Unikitty te geloven dat de video een grote ramp is.