Dunklecorn
Een mysterieus familielid, oom Donklecorn, komt onverwachts langs. Hawkodile denkt dat deze oom Master Frown en Brock zijn, vermomd in een ezelskostuum. Unikitty en Puppycorn zijn ervan overtuigd dat Donklecorn een oud familielid.