Jasper Vloemans werkt in een kleine chocoladefabriek met verstandelijk beperkte werknemers. Hij wordt verliefd op zijn collega, Tina. Wanneer Tina plotseling wordt uitgezet naar haar thuisland, gaan Jasper en zijn vrienden op zoek naar haar.