Jasper Vloemans is een jongen met het syndroom van Down die ervan droomt om zelfstandig te worden. Hij krijgt een baan als inpakker krijgt bij de chocoladefabriek Tytgat, waar hij Tina ontmoet, een licht autistisch meisje, dat verliefd op hem wordt.