Bridget Jones's Diary
De vrijgezelle Bridget Jones wil haar leven veranderen, te beginnen met het bijhouden van een dagboek waarin ze al haar gedachten, fantasieën en tegenslagen schrijft. Het is het begin van een hilarisch en chaotisch nieuw hoofdstuk in haar leven.