About a Boy (One-Up)
Wanneer zorgeloze vrijgezel Will een onwaarschijnlijke vriendschap sluit met 12-jarige Marcus om alleenstaande moeders te ontmoeten, krijgt hij van de jongen hilarische levenslessen.