Bridget Jones's Baby
In deze derde film in de serie is Bridget Jones 40 jaar en single. Ze raakt zwanger... en weet niet wie de vader is!
Bridget Jones is nu 40 en single, maar haar focus op carrière en vrienden wordt opzij geschoven door een nogal grote complicatie: Ze is zwanger. Ze weet echter niet zeker of de vader ex-vriend Mark Darcy is of haar knappe nieuwe minnaar Jack.