Bridget Jones: The Edge Of Reason
De geliefde Bridget Jones probeert de liefde te laten slagen in dit hilarische vervolg.
Voor Bridget Jones was het vinden van de liefde een lange zoektocht. Maar nu ze het gevonden heeft, kan ze een manier vinden om het te laten duren? Ontdek hoe onhandige Bridget klem komt te zitten tussen haar gladde baas en de ietwat stijve advocaat.