Wortelbier-man
Wortelbierman heeft een saai baantje en probeert 's nachts mysterieverhalen te schrijven. Zijn leven verandert als hij ziet dat Prinses Bubbelien ontvoerd wordt door Finn en Jake! Er is alleen één probleem: niemand gelooft Wortelbierman.