Hong-rood
Finn, Jake en Marceline zitten opgesloten in een grot. Als Marceline niets eet verandert zij in een vampier en gaat Jake leegzuigen. Finn zoekt iets roods om haar rustig te houden totdat ze gered worden. Maar er is niet veel tijd meer.