Wij Hebben Een Truck Gefikst
Finn vindt een oude truck en Jake belt Bananenman om deze te repareren. BMO hoort 's nachts al sleutelend op de radio dat Prinses Bubbelien wordt bezeten door een groot reptiel. Is dit weer een van Stijfsel's complottheorieën of toch waar?