De Hel
Kee-Oth de Bloeddemoon heeft Jake ontvoerd naar zijn dimensie en hem in een put gegooid. Als Finn zijn vriend wil proberen te redden, helpt Lady Rainicorn hem. En een videotape waarop staat hoe de poort naar Kee-Oth's dimensie open kan.