Every Breath Is a Bomb
Chase wordt geconfronteerd met de consequenties van het verdedigen van Chuck (MICHAEL MAY). Clay en Logan (PIERCE GAGNON) komen tot nieuwe inzichten. Haley helpt Dan in zijn zoektocht naar Nathan.