Last Known Surroundings
Haley vraagt Lucas (gastrol van voormalig hoofdrolspeler CHAD MICHAEL MURRAY) om hulp. Brooke komt oog in oog te staan met Xavier (terugkerende gastrol DEVIN McGEE).