Don't You Want to Share the Guilt?
Julian heeft last van schuldgevoelens. Brooke helpt Haley de confrontatie aan te gaan met een concurrerend café en de moeilijke eigenaar ervan. Quinn neemt extreme maatregelen om Clay te laten beseffen dat hij slechter af is dan hij dacht.