Not Afraid
Wanneer Halloween in aantocht is, krijgen Brooke en Julian een onverwacht bezoekje. Clay en Quinn hebben het zwaar in het strandhuisje en Haley en Mia (KATE VOEGELE) organiseren een open podium.