The Smoker You Drink, The Player You Get
De datum dat Haley is uitgerekend nadert snel en Brooke en Julian bereiden zich ook voor om een gezin te stichten. Ondertussen klopt Chuck (MICHAEL MAY) aan bij Chase (STEPHEN COLLETTI) voor hulp bij een probleem.