Holding Out for a Hero
Julian neemt een baan aan als regisseur om een vriend uit de brand te helpen. Chase (STEPHEN COLLETTI) begeleidt Chuck (MICHAEL MAY). QUINTON AARON (The Blind Side) speelt een gastrol.