Echoes, Silence, Patience, and Grace
Lucas moet omgaan met dat zijn bruid hem in de kou heeft laten staan. Nathan en Haley verwerken de gevolgen van Jamie's (JACKSON BRUNDAGE) ontvoering. Brooke overweegt adoptie.