It's Alright, Ma (I'm Only Bleeding)
Terwijl Brooke plannen maakt voor 'Clothes over Bros', merkt Peyton dat ze haar handen vol heeft als er zich een probleem voordoet met de muzikant die ze net heeft aangenomen.