Don't Dream It's Over
Een aaneenschakeling van confrontaties in Tree Hill. Lucas confronteert Peyton over de manier waarop ze zijn editor Lindsey heeft behandeld en Brooke komt tussenbeide wanneer Victoria zich bemoeit met Peytons platenlabel.