The Search for Something More
Brooke en Peyton hopen een leuke tijd te hebben als ze een schoolfeest bijwonen, maar de situatie loopt uit de hand wanneer een van de jongens, Gabe (MIKE ERWIN - 'Everwood'), Peyton stiekem drugs toedient.