The First Cut is the Deepest
Nathan moet kiezen bij welke ouder hij wil wonen na de scheiding van Dan en Deb. Dan dwingt Nathan een keuze te maken door te dreigen duistere geheimen van Deb te onthullen in de rechtszaal als Nathan niet voor hem kiest.