To Wish Impossible Things
Lucas, Nathan, hun teamgenoot Jake en de andere Ravens-basketbalspelers worden geveild aan de hoogste bieder in de jaarlijkse 'Boy Toy' liefdadigheidsveiling, waarna de avond een aantal verrassende wendingen krijgt.