Één grote familie
Lo en Jo sluiten de roadtrip af op ’t woonwagenkamp in Schaijk, waar Lo wordt meegevraagd op een artiestenreis. Jo wordt oma, Lo en Ro verrassen haar daarom met een omashower. Ro’s opa is overleden en wordt herdacht met muziek van de zusjes van Wanrooij.