Willeke & de zusjes Van Wanrooij
Lo, Ro en Jo vervolgen hun roadtrip langs Nederlandse woonwagenkampen. Ze bezoeken Willeke, die zelf een woonwagen op een stuk grond heeft gezet, en ze gaan langs bij de muzikale zusjes Van Wanrooij, twee iconen op accordeon.