De kermisreizigers
Lo, Ro, Jo en Mikai vervolgen hun roadtrip langs de Nederlandse woonwagenkampen op de kermis in Den Haag. Daar bezoeken ze Daisy en Mo. Deze kermisreizigers, gaan acht maanden per jaar alle kermissen in het land af met hun caravan en patisseriekraam.