Poetsen, Zegenen, Gaan!
Louisa, Rowan en Johanna maken zich op voor een roadtrip met de caravan, maar die moet eerst worden geboend. Priester Rik zegent de wagen in, en Louisa’s ouders doen een inspectie. Eerste stop: het kamp in Venlo, Mikai ziet waar zijn moeder is geboren.