Sunk in Seconds
Op Sam Rayburn Lake ontdekken jachtopzieners Morgan Inman en Austin Cryer dat een dappere burger passagiers heeft gered van een gezonken boot. Een vermoedelijke vergiftiging zou de oorzaak kunnen zijn van talloze dode duiven.