Guns and Meth
Tijdens een routinecontrole ontdekken Game Wardens Ben en Chelsea Bailey illegale drugs. Overtreders worden betrapt in een gevaarlijk gebied en directeur James Cummings haast zich om een ​​man op te sporen die dreigt zichzelf pijn te doen.