Deadly Spill
Game Warden Randolph McGee beoordeelt een grote benzinelekkage in het lokale watersysteem en spoort vervolgens een schuldige op voor het dumpen van afval. Jachtopziener Mike Boone helpt een alligator te verplaatsen die rond een haven cirkelt.