Garage Gator
In Liberty County onderzoekt jachtopziener Jake Noxon een familie voor het illegaal houden van een hert en verder naar het zuiden zwerft een alligator door een garage. Game Warden Mike Boone bundelt zijn krachten met de lokale politie.