To Buy Out or Not to Buy Out
Matt en Caryn leren de kunst van het sluiten van compromissen terwijl ze samen een nieuw leven beginnen in Arizona. Amy voelt de druk als Chris haar vraagt ​​waarom het zo lang duurt om een ​​beslissing te nemen op de boerderij.