God Doesn't Make Mistakes
Amy, Chris en haar kinderen genieten van een ouderwetse zomer in Michigan op het meer om te vieren dat Amy's vader 90 wordt! Matt geniet van de rust en stilte van het alleen zijn op de boerderij.