Whose Farm Is it Anyway?
Zach wordt geconfronteerd met zijn grootste angst wanneer hij injecties voor zijn rug krijgt. Er zijn grote veranderingen aan de horizon voor de familie Roloff als Amy eindelijk beslist wat ze met de boerderij wil doen.