Is This The End?
Matt staat voor zijn meest stressvolle pompoenseizoen ooit terwijl hij worstelt met het runnen zonder Caryn aan zijn zijde. Als Chris een tractorles krijgt van Matt, wordt Amy gedwongen hun groeiende vriendschap te accepteren.