Into The Red
Jake en Johnathan proberen een alliantie te vormen met Keith. Junior riskeert de oversteek naar Russische wateren voor gouden krab en Josh wedt alles op een onderbuikgevoel. Later wendt Wild Bill zich tot zijn laatste redmiddel en zoekt werk in Rusland.