Gut Instinct
Als Sig uit zijn stuurhut moet verlaten door een blessure, neemt Mandy het roer over om het op te nemen tegen een ontevreden Noordwestelijke bemanning. Josh en Casey lijden onder een tragedie op de Cornelia Marie.