Breaking Point
Nog steeds aan het bijkomen van de dodelijke tyfoon Hagibis, baant de vloot zich een weg terug in de strijd tegen de Russen. De druk om terrein toe te eigenen is gestegen en het is do-or-die voor de kapiteins.