The Bleeding Edge
Het is alle hens aan dek om het King-seizoen sterk af te sluiten. Johnathan gaat op zee onder het mes. Junior zet alles in terwijl hij de ongrijpbare Golden King-krab achtervolgt. Wild Bill neemt het op tegen een weerbarstig groentje.