Mijn Beste Vriend
Gumballs beste vriend van vroeger, Fuzzy, staat ineens op de stoep. Darwin is vreselijk jaloers en kan zich niet inhouden. Heeft hij gelijk dat hij Fuzzy niet vertrouwd en heeft Fuzzy slechte redenen om zijn vroegere vriend weer op te zoeken?